Heeft een vraag of probleem?
Komt u er niet uit of heeft u persoonlijk advies nodig? Tijdens kantooruren staan u graag te woord. Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Klacht of retourneren?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
BTW nummer: 1895.88.330.B02
KVK nummer: 11063849
SNS bank rek. nr. NL28 SNSB 0862 6690 57 t.n.v. CNOW